Zirkon Virtual
Škálovatelná virtuální VoIP ústředna vhodná jak pro společnosti s například jednou vnitřní lintou, tak i pro společnosti se stovkami vnitřních linek.
Hlavní benefity
- Podpora virtuálních (hostovaných) pobočkových systémů.
- Digitální HDD recording všech nebo vybraných hovorů do formátu MP3.
- Callcentrum, statistiky, příposlech a recording agentů.
- On-Line billing s otevřeným databázovým rozhraním.
- Integrovaný SSL WEB server pro management a správu.
Podpora virtuálních PBX
Výhodná vlastnost pro provozovatele kancelářských budov nebo poskytovatele služeb. Umožní provozovat souběžně více virtuálních pobočkových ústředen se specifickým číslovacím plánem s vlastními nastaveními.
ISDN, VoIP i analogové linky
Zirkon 500 lze podle požadavku vybavit extendery s potřebným počtem připojovacích portů FXO/FXS nebo ISDN2.
Server pro CallCentra a CRM
Zirkon Virtual je vybaven otevřeným rozhraním pro tvorbu moderních aplikací CRM, ERP a CallCentrer. Díky robustnosti provedení a kvalitě poskytuje vysokou spolehlivost, rychlost a okamžitou dostupnost služeb.
CTI servery a systémy
Zirkon Virtual může také sloužit jako digitální záznamové zařízení určené pro záznam audio signálů. Veškeré záznamy jsou ukládány v digitálním formátu s důrazem na následné automatizované zpracování. Záznam je možno díky vysoké technologické úrovni Zirkon Virtual provádět s vysokou selektivitou na základě řady sofistikovaných kritérií.
Technické parametry:
Funkce ústředny
- log všech hovorů (CDR)
- tarifikační modu (billing)
- inteligentní směrování příchozích hovorů
- vícenásobné vyzvánění linek
- odchozí směrování s minimalizací nákladú (LCR)
- automatická volba směrování
- hudba na pozadí
- hudba počas čekání (MOH)
- TAPI rozhraní
- interaktivní hlasová nabídka (IVR)
- vícejazyčná podpora web rozhraní (čeština, slovenština, angličtina)
- vícejazyčné systémové hlášky ústředny (české, slovenské, anglické)
- www konfiguračné rozhraní s volitelným oprávnením
- www uživatelské rozhraní
- SSH diagnostický přístup
- on-line diagnostika
- analyzér kvality hlasového přenosu (RTP analyzer)
- autokonfigurace telefonů
- parkování hovorů
- skupiny převzetí hovorů (Call Pickup Group)
- přímé interní vytáčení (DID)
- přímé připojení (DIL)
- DISA provolba
- přesměrování volání – obsazeno
- přesměrování volání – nezvedá
- přesměrování volání – nedostupný
- přesměrování volání – okamžité
- přesměrování volání – follow me
- mobility extension
- OSLEC potlačení echa
- neomezený počet vnitřních číslovacích plánů
- dynamické přihlašování linek
- přehrávání hlášek
- záznam hovorů
- autodialer
- příchozí callcentrum
- automatické zálohování konfigurace
- fax2mail
- telefonní seznam
- konference
- voicemail
- SIP protokol (Session Initiation Protocol)
- IAX™ protokol (Inter-Asterisk Exchange)
- hlasové kodeky G.729, G.711(A-Law & μ-Law), G.722, GSM, iLBC
- podpora video přenosu: H.264
Síťové vlastnosti
- statická / dynamická IP adresa
- podpora VLAN
- DHCP server / klient
- NTP server / klient
- TFTP server
- SMTP server
- firewall
- monitorování stavu sítě
- grafy vytížení
- TCP/UDP diagnostika sítě
- funkce routeru