Zirkon 390

VoIP ústředna vhodná pro společnosti s doporučovaným počtem vnitřních SIP účastníků 120-400. Pro komunikaci s konvenčními technologiemi může být vybavena až čtyřmi analogovými rozhranimi FX0-FXS nebo digitálními rozhraními ISDN2 případně dvěma ISDN30. Výkonově je tato ústředna dimenzována až pro 40 souběžně vedených hovorů. Pro připojeni do ethernetových sítí je ústředna vybavena rozhraním Ethernet LAN 10/100/1000 případně WAN 10/100.

Hlavní benefity

  • V základní ceně systém IVR s neomezeným počtem úrovní.
  • Digitální HDD recording všech nebo vybraných hovorů do formátu MP3.
  • Callcentrum, statistiky, příposlech a HDD recording agentů.
  • Libovolný počet VoIP účastníků SIP, MGCP, IAX atd.
  • Libovolný počet analogových a/b portů (FXS,FXO).
  • On-Line billing a LCR inteligentní směrování.
  • Integrovaný SSL WEB server pro management a správu.

Telefonní ústředna další generace
Zirkon 390 je moderní, plně digitální spojovací systém pro integraci klasických hlasových služeb a aplikací VoIP telefonie v moderních firemních ale i rozlehlých veřejných sítích. 

VoIP Switch – brána do světa IP telefonie
Zirkon 390 je vybaven podporou všech běžně užívaných protokolů pro VoIP komunikaci (H.323, SIP, MGCP) a také valné většiny kodeků pro přenos hlasu (G711, G729, GSM, iLBC atd.) 

ISDN, VoIP i analogové linky
Zirkon 390 disponuje také běžnými TDM rozhraními (ISDN2, ISDN30, FXS, FXO), to přináší široké možnosti spolupráce s různými technologiemi na straně operátora, tak i schopnost integrace do stávající hlasové infrastruktury. 

LCR automat snižuje náklady pro všechny sítě
Protože Zirkon 390 umožňuje propojení s různými platformami a operátory, může být nasazen v režimu LCR směrovacího automatu. Pro všechny procházející hovory takto zajistí výběr operátora a směrování podle nastavených kritérií s nejnižšími náklady. 

Server pro CallCentra a CRM
Zirkon 390 je vybaven otevřeným rozhraním pro tvorbu moderních aplikací CRM, ERP a CallCentrer. Díky robustnosti provedení a kvalitě poskytuje vysokou spolehlivost, rychlost a okamžitou dostupnost služeb.
  
CTI server
Zirkon 390 může také sloužit jako digitální záznamové zařízení určené pro záznam audio signálů z analogových a digitálních telekomunikačních rozhraní. Veškeré záznamy jsou ukládány v digitálním formátu s důrazem na následné automatizované zpracování. Záznam je možno díky vysoké technologické úrovni Zirkon 390 provádět s vysokou selektivitou na základě řady sofistikovaných kritérií.

Mechanické provedení a zpracování
Zirkon 390 je vestavěn do kvalitní ocelové skříně povrchově upravené práškovým lakováním. Skříň je uzpůsobena pro instalaci zavěšením na zeď, uložením na rovnou plochu (stůl, police), případně po montáži bočnic, jako modul do rozvodných skříní 19“.

Technické parametry:

Telekomunikační rozhraní

  • WAN interface: Ethernet 10/100 baseTX
  • LAN interface: Ethernet 10/100/1000 baseTX
  • ISDN2 interface: S0 NT/TE signalizace DSS1(Q.931)
  • ISDN30 interface: G.703 NT/TE signalizace DSS1(Q.931)
  • FXS interface: a/b analog (CLIP, CLIR)
  • FXO interface: a/b analog (CLIP, CLIR)

 
Mechanické vlastnosti

  • rozměry (HxVxŠ) 300x176x426 resp. provedení do 19“ rozvaděče 345x176x485
  • váha (cca 6 kg)

 
Elektrické vlastnosti

  • napájení 220V 50Hz příkon 250VA (max)
  • certifikace CE a ESČ

Funkce ústředny

  • log všech hovorů (CDR)
  • tarifikační modu (billing)
  • inteligentní směrování příchozích hovorů
  • vícenásobné vyzvánění linek
  • odchozí směrování s minimalizací nákladú (LCR)
  • automatická volba směrování
  • hudba na pozadí
  • hudba počas čekání (MOH)
  • TAPI rozhraní
  • interaktivní hlasová nabídka (IVR)
  • vícejazyčná podpora web rozhraní (čeština, slovenština, angličtina)
  • vícejazyčné systémové hlášky ústředny (české, slovenské, anglické)
  • www konfiguračné rozhraní s volitelným oprávnením
  • www uživatelské rozhraní
  • SSH diagnostický přístup
  • on-line diagnostika
  • analyzér kvality hlasového přenosu (RTP analyzer)
  • autokonfigurace telefonů
  • parkování hovorů
  • skupiny převzetí hovorů (Call Pickup Group)
  • přímé interní vytáčení (DID)
  • přímé připojení (DIL)
  • DISA provolba
  • přesměrování volání – obsazeno
  • přesměrování volání – nezvedá
  • přesměrování volání – nedostupný
  • přesměrování volání – okamžité
  • přesměrování volání – follow me
  • mobility extension
  • OSLEC potlačení echa
  • neomezený počet vnitřních číslovacích plánů
  • dynamické přihlašování linek
  • přehrávání hlášek
  • záznam hovorů
  • autodialer
  • příchozí callcentrum
  • automatické zálohování konfigurace
  • fax2mail
  • telefonní seznam
  • konference
  • voicemail
  • SIP protokol (Session Initiation Protocol)
  • IAX™ protokol (Inter-Asterisk Exchange)
  • hlasové kodeky G.729, G.711(A-Law & μ-Law), G.722, GSM, iLBC
  • podpora video přenosu: H.264

Síťové vlastnosti

  • statická / dynamická IP adresa
  • podpora VLAN
  • DHCP server / klient
  • NTP server / klient
  • TFTP server
  • SMTP server
  • firewall
  • monitorování stavu sítě
  • grafy vytížení
  • TCP/UDP diagnostika sítě
  • funkce routeru
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!