Zirkon 500

VoIP ústředna vhodná pro společnosti s doporučovaným počtem vnitřních SIP účastníků 400-900. Pro komunikaci s konvenčními technologiemi může být vybavena až čtyřmi analogovými rozhraními FX0-FXS nebo digitálními rozhraními ISDN2 případně čtyřmi ISDN30. Výkonově je tato ústředna dimenzována až pro 100 souběžně vedených hovorů. Pro připojeni do ethernetových sítí je ústředna vybavena rozhraním Ethernet LAN 10/100/1000 případně WAN 10/100.

Hlavní benefity

  • Propustnost až 4x ISDN30 při plném převodu G.711 do G.729.
  • Podpora virtuálních (hostovaných) pobočkových systémů.
  • Digitální HDD recording všech nebo vybraných hovorů do formátu MP3.
  • Callcentrum, statistiky, příposlech a recording agentů.
  • On-Line billing s otevřeným databázovým rozhraním.
  • Integrovaný SSL WEB server pro management a správu.

Podpora virtuálních PBX
Výhodná vlastnost pro provozovatele kancelářských budov nebo poskytovatele služeb. Umožní provozovat souběžně více virtuálních pobočkových ústředen se specifickým číslovacím plánem s vlastními nastaveními. 

Vysoká kapacita záznamových medií
Systém může být vybaven až šesti prvkovým diskovým polem pro záznam hlasové pošty (VoiceMail) nebo záznamů hovorů (CTI HDD Callrecording). 

ISDN, VoIP i analogové linky
Zirkon 500 lze podle požadavku vybavit extendery s potřebným počtem připojovacích portů FXO/FXS nebo ISDN2. 

Server pro CallCentra a CRM
Zirkon 500 je vybaven otevřeným rozhraním pro tvorbu moderních aplikací CRM, ERP a CallCentrer. Díky robustnosti provedení a kvalitě poskytuje vysokou spolehlivost, rychlost a okamžitou dostupnost služeb.

CTI servery a systémy 
Zirkon 500 může také sloužit jako digitální záznamové zařízení určené pro záznam audio signálů z analogových a digitálních telekomunikačních rozhraní. Veškeré záznamy jsou ukládány v digitálním formátu s důrazem na následné automatizované zpracování. Záznam je možno díky vysoké technologické úrovni Zirkon 500 provádět s vysokou selektivitou na základě řady sofistikovaných kritérií.

Mechanické provedení a zpracování
Zirkon 500 je vestavěn do kvalitní ocelové skříně. Skříň je uzpůsobena pro uložení na rovnou plochu (stůl, police), případně po montáži bočnic, jako modul do rozvodných skříní 19“.

Technické parametry:

Telekomunikační rozhraní

  • WAN interface: Ethernet 10/100 baseTX,V.35, X.21,G703/704
  • LAN interface: Ethernet 10/100/1000 baseTX
  • ISDN2 interface: S0 NT/TE signalizace DSS1(Q.931)
  • ISDN30 interface: G.703 NT/TE signalizace DSS1(Q.931)
  • FXS interface: a/b analog (CLIP, CLIR)
  • FXO interface: a/b analog (CLIP, CLIR)

Mechanické vlastnosti

  • rozměry (HxVxŠ) 705x88x430 provedení 2U do 19“ rozvaděče hloubky 100mm
  • váha cca 20Kg

Elektrické vlastnosti

  • napájení 220V 50Hz příkon 250VA (max)
  • certifikace CE a ESČ

Funkce ústředny

  • log všech hovorů (CDR)
  • tarifikační modu (billing)
  • inteligentní směrování příchozích hovorů
  • vícenásobné vyzvánění linek
  • odchozí směrování s minimalizací nákladú (LCR)
  • automatická volba směrování
  • hudba na pozadí
  • hudba počas čekání (MOH)
  • TAPI rozhraní
  • interaktivní hlasová nabídka (IVR)
  • vícejazyčná podpora web rozhraní (čeština, slovenština, angličtina)
  • vícejazyčné systémové hlášky ústředny (české, slovenské, anglické)
  • www konfiguračné rozhraní s volitelným oprávnením
  • www uživatelské rozhraní
  • SSH diagnostický přístup
  • on-line diagnostika
  • analyzér kvality hlasového přenosu (RTP analyzer)
  • autokonfigurace telefonů
  • parkování hovorů
  • skupiny převzetí hovorů (Call Pickup Group)
  • přímé interní vytáčení (DID)
  • přímé připojení (DIL)
  • DISA provolba
  • přesměrování volání – obsazeno
  • přesměrování volání – nezvedá
  • přesměrování volání – nedostupný
  • přesměrování volání – okamžité
  • přesměrování volání – follow me
  • mobility extension
  • OSLEC potlačení echa
  • neomezený počet vnitřních číslovacích plánů
  • dynamické přihlašování linek
  • přehrávání hlášek
  • záznam hovorů
  • autodialer
  • příchozí callcentrum
  • automatické zálohování konfigurace
  • fax2mail
  • telefonní seznam
  • konference
  • voicemail
  • SIP protokol (Session Initiation Protocol)
  • IAX™ protokol (Inter-Asterisk Exchange)
  • hlasové kodeky G.729, G.711(A-Law & μ-Law), G.722, GSM, iLBC
  • podpora video přenosu: H.264

Síťové vlastnosti

  • statická / dynamická IP adresa
  • podpora VLAN
  • DHCP server / klient
  • NTP server / klient
  • TFTP server
  • SMTP server
  • firewall
  • monitorování stavu sítě
  • grafy vytížení
  • TCP/UDP diagnostika sítě
  • funkce routeru
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!